poniedziałek, 30 lipca 2012

Taras na dachu - aranżacje

Szczęściarzami są Ci którzy posiadają taras na dachu. Jest to miejsce idealne zwłaszcza na wieczorne romantyczne wieczory z ukochaną osobą oraz na towarzyskie spotkania.
Taras na dachu w zależności od metrażu jaki posiadamy możemy zaaranżować na różne sposoby. Oto kilka propozycji:
Taras w stylu minimalistycznym został zaprojektowany przez Elemental Design. Podłoga wykonana jest z drewna i pomalowana na biało. Wyposażony został jedynie w niewielką sofę oraz stolik
z krzesłami. Dla dekoracji postawiono kilka żywych roślin w doniczce.
taras minimalistyczny
Nowoczesne patio zaprezentowane na zdjęciu ma piękne meble, które nadają temu miejscu niezwykłej elegancji. Meble są stylowe i kompaktowe. Zestawienie czarnego obicia z drewnianymi wykończeniami daje fajny efekt wizualny.
nowoczesny taras
Taras pokazany poniżej mieści się na dachu jednego z budynków w San Francisco. Przytulny
i niewielkich rozmiarów wyposażony został tylko w stolik i stylowe siedzisko.
aranżacja małego tarasutaras z kominkiem
Taras z kominkiem jest ciekawym pomysłem na urozmaicenie tego miejsca. Jest zaaranżowany bardzo oryginalnie, a meble pasują do koloru kominka. Idealne miejsce na przyjmowanie gości wieczorową porą.
To współczesne patio na dachu jest niewielkich rozmiarów, posiada biokominek i stylowe meble
w kolorze brązu.
współczesne patio na dachu

27 komentarzy:

  1. Druga aranżacja jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie tarasy są świetne, myślę, że jak będę budował swój własny dom to o czymś takim pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  3. Taras pokazany poniżej mieści się na dachu jednego z budynków w San Francisco wygląda zabójczo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny widok :] Ja mam za to widok z okna na sąsiedni blok.. :]

    spawanie stali nierdzewnej łódź

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne pomysły na aranżację tarasu! :) Na pewno któryś pomysł wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozwiązanie muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam przymierzam się do zrobienia tarasu, z tym że nie mam takich możliwości żeby był na dachu. Wygląda to naprawdę super. U mnie głównie będzie w drzewie. Znalazłem nawet już wskazówki na http://drewno-konserwacja.pl/impregnacja-deski-tarasowej-modrzewiowej/ dotyczące impregnacji, a to jest niezwykle ważne zadanie. Trzeba to zrobić dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tarasy! my nasz bedziemy urządzać na wiosnę, ale już teraz myślę o zamówieniu mebli tarasowych. Myślę, że to nie jest zły pomysł, bo ceny są teraz w miarę przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobacz sobie skup aut Kartuzy. Gdybyście chcieli sprzedać lub zezłomować auto to warto udać się do tego skupu. Profesjonalnie i szybko wyceniają samochód, nie zaniżają cen i załatwiają wszystkie formalności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny taras. My chcemy nasz urządzić w stylu skandynawskim. W ogóle cały czasz dom będzie w tym stylu. Bardzo inspiruje nas Dania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły na aranżację, bardzo fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ile chodzicie do okulisty? Ja staram się raz w roku umówić sie do okulista żukowo na badanie wzroku. Kiedyś nosiłam okulary, ale wzrok mi się poprawił. Teraz regularnie go sprawdzam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje, świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne miejsce i już nawet czuję jak ciekawie można na nim wypocząć. Dla mnie także dość ważnym wyborem są ciekawe meble tarasowe. Swoje zamawiałem w https://ogrodolandia.pl/meble-na-taras i oczywiście każdemu ten sklep polecam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna aranżacja! Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł. Wszystko dokładnie przemyślane

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam ze taki taras robi na mnie ogromne wrażenie. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń